Retourzendingen en reclamaties
Zo werkt het bij ons
Wij willen dat u tevreden bent met uw aankoop. Mocht dit toch niet het geval zijn, heeft u verschillende mogelijkheden om artikelen terug te sturen of een reclamatie te melden.
Retourzendingen volgens het herroepingsrecht
Als klant kunt u op grond van het herroepingsrecht uw aankoop binnen 14 dagen na ontvangst retourneren. Houd er rekening mee dat de kosten voor het terugsturen in deze val door u worden gedragen. Om een soepele afhandeling te garanderen verzoeken wij u de retourzending goed te verpakken en bij voorkeur de originele doos te gebruiken.
Reclamaties
Mocht een artikel beschadigd zijn of een gebrek vertonen, neem dan alstublieft direct contact met ons op zodat wij snel een oplossing kunnen vinden. Ons team staat voor u klaar via de volgende contactmogelijkheden:
Retourzendingen volgens het herroepingsrecht
Als klant kunt u op grond van het herroepingsrecht uw aankoop binnen 14 dagen na ontvangst retourneren. Houd er rekening mee dat de kosten voor het terugsturen in deze val door u worden gedragen. Om een soepele afhandeling te garanderen verzoeken wij u de retourzending goed te verpakken en bij voorkeur de originele doos te gebruiken.
Reclamaties
Mocht een artikel beschadigd zijn of een gebrek vertonen, neem dan alstublieft direct contact met ons op zodat wij snel een oplossing kunnen vinden. Ons team staat voor u klaar via de volgende contactmogelijkheden:
- Aanvraagformulier
- Telefoon: +49 (0)40 88 90 100
- E-mail: toplicht (at) toplicht.de